Mensaje
por Asturcoon » 15 Abr 2017, 23:42
Bueno, depende, sí pudo influir nel casu de que Rubi tuviera atau de pies y manos porque tuviera que salir esti paquete sí o sí y no haber podido agotar otru cambiu meramente técnicu antes del 90'.
Cuantu tiempu lleva sin jugar Afif con Rubí? Te lo digo yo, desde el partido del Alavés, que casi acababa de aterrizar Rubi y lo probó 45', a partir de ahí lo borró hasta de les convocatories, y va ponelu hoy nel 90', precisamente contra el Madrid, lo cual demuestra que ta aquí pa lo que ta, en un partido que se ve en todos los rincones del mundo, que casualidad oiga.
Ye que si no fuese una razón puramente de marketing, pudieron haber disimulao mejor, ¿no te parez?
Nos xugamos la permanencia pero parez que lo más importante ye filtrar pol prau un bultu sospechosu, y no facer un cambiu técnicu, total como andamos sobraos... aunque sea nel 90', y el restu del banquillu nun dé munchu más de sí, pero eso ye otru cantar.
Así que nun me vendan la moto de que se va luchar hasta el final cuando los cambios están teledirigidos desde arriba, pa mi dice mucho o muy poco de la credibilidá del que salga diciendo que va facer to lo posible por luchar por la permanencia, n'esti casu el técnicu o quien corresponda.
A la merde todo!