Tarry escribió: ↑20 Abr 2020, 15:25
Arronidaeco escribió: ↑20 Abr 2020, 15:22
Les dos coses, ya me tocó facer de too y de los 13 años p'acá qu'entamé a trabayar profesionalmente llevo viendo que la vida ye asina en cualquiera de los dos casos.
Vale, pero ahora trabajas para otro o te ganas por ti mismo las habichuelas?
Si ahora te ganas por ti mismo las habichuelas, renunciarías a contratar a alguien para que te ayude y tú puedas ganar algo más y que ese que contrates se lleve habichuelas a su casa?
Repítote que si trabayase pa otru tamién me taría ganando yo el pan col mio trabayu, que paez que se te olvida.
Trabayo pa mi, y si tengo que meter a daquién a trabayar, como ya fice, sería consciente que parte del so trabayu ye pa mi. Naide mete a trabayar a otru pa ganar menos ni pa ganar lo mesmo siquiera y muncho menos pa que esi otru tenga con que comer. Y esto ye igual en España que en Suecia o Alemania, nun tien ná que ver cola idiosincrasia de los !!ugares. Nun me jodáis, eh, l'otru día cagáronse en mio puta madre y nun me paeció ni la mitá de mal.
Ye que tienes dos fallos gordos de conceto, como dicía l'otru. Ún ye el que ya te dixe que anque trabaye pa una empresa ta ganándose el mismu les fabes. Y el segundu que lo de trabayar pa ti ye otru milonga, ya que tas ganándo-y les fabes a otros parásitos (nun par!!o de trabayos indirectos) aparte de a ti mesmu.