sporting200 escribió: ↑15 Nov 2020, 13:31
Arronidaeco escribió: ↑15 Nov 2020, 13:25
Igual lo que había qu'haber fecho, y llevo diciéndolo ya dende antes de marzo, yera trancar fronteres: barcos, trenes, aviones, carreteres... antes de que hubiese entrao'l virus. Y una vez qu'entró, trancar comunidaes pa aislar los casos onde los había. D'esa manera nun hubiera fecho falta confinar a naide nos territorios llimpios y hubiesese fecho vida medio normal dientro d'ellos. Y nun habría peligru de colapsar la sanidá, ni trancar negocios ni casi ná negativo.
Pero nun se sabe bien porqué
nun se fizo en nengun país, supongo qu'interesaría más que pasara lo que ta pasando que lo que yo dixe.
Y agora, que dexemos llibremente entrar aviones y de too con xente infestándonos a toos resulta que los irresponsables son los que van a dar un paseo pa nun atrofiar ni a!!oriar en casa, o de los chigres, anque lleven trancaos quince díis y sigan medrando los casos per too asturies.
A mi, por mi, dame igual que nos metan en casa a la fuerza, ya que voi salir absolutamente tolos díis pela mañana, pela tarde y hasta pela nueche tolo que me salga de los güevos, como salí l'otru confinamientu. Pero entiendo que nun se pue pedir la responsabilidá que nun tienen los que manden a la xente que necesita salir de casa.
Error, se hizo ya desde marzo en varios paises como Nueva Zelanda. Y más aun, Nueva Zelanda dio un positivo ayer o el viernes tras no se cuanto tiempo un paisano en una ciudad y cercaron toda la ciudad por solo ese positivo. Claro, aquí es que discutíamos en febrero de chorradas que si que era racista o no cerrar fronteras o Simón el meme hablaba de que cerrar fronteras no servía pa nada. China diciendo que muy mal USA por cerrarles las fronteras y luego ellos cuando empezaron a ir mejor no se aplicaron el cuento y cerraron a cal y canto el pais hasta hoy.
Y sí, una vez que se declaraba una región limpia se tendría que haber empezado a hacer aislamientos por regiones y en Asturias se tenía que haber puesto cerrojazo cuando se declaró limpia y el que entrase desde zona no limpia cuarentena obligatoria y si no la cumples multa gorda. Pero todo eso había que legislarlo y no se ha hecho nada desde el inepto gobierno central y además desde la propia Asturias se promocionó justo lo contrario, que venga todo Cristo a Asturias que es el paraíso free-COVID.
Sí, ya sé que dalgún país lo fizo pero como son tan pocos obvielos. A estes altures ya deberíamos de saber que nunca, siempre, toos y nengún casi nunca esisten realmente pero ye una manera xeneralizar. Pero sí, doite la razón con eso, lo cual nun me paez qu'invalide'l restu l'argumentu, que ye lo realmente importante.
Respectu a lo de que te llamen racista, deberíamos de ser lo suficientemente valientes p'asumir que siempre (val, casi siempre) saldrán los pencos, que siempre tan de guardia y nun tienen descansos ni vacaciones, a llamate eso o lo contrario. ¿O acasu nun hai agora tamién discrepancies sobre la manera actuar ante esta movida, n'Asturies , n'España y en tolos demás países? Pero, aparte de que deberían de resbalanos les opiniónes de los imbéciles, namás de pensar que tuviésemos prácticamente a cero y nos comparásemos col restu países que tan colapsaos sanitariamente y con problemes económicos ya verás como la mayoría la xente aprobaría eses medíes a posteriori.
Yo ya lo dixe de mano, trancar tol país. Y de trancar Asturies cuando quedemos a cero ocúrrese-y hasta'l tuntu'l pueblu, joder. Pero como bien dices fízose tolo contrario. Y sabiendo como se sabe que n'Asturies tenemos la población más vieya del país y tengo mieo que del continente y los problemes respiratorios qu'hai, más delitu tien haber dexao too abierto pa que vengan toos a veraniar y fartase de !!ugares con tases crecientes de virus. Y agora la culpa ye de la xente que sal a dar paseos o de los guajes que salen a enfilase, me cagon la madre que los parió.