Jorge escribió: ↑29 Dic 2021, 17:15
Arronidaeco escribió: ↑28 Dic 2021, 20:35
Pues pa inmunizase...yo vacúnome fai más de tres años pa que les picaures d'abeya nun me faigan relación alérxica y poder tener abeyes como antes. La tasa d'ésitu ye del noventa y picu por cientu. Si me diese cuenta que tamos tolos alérgicos vacunándonos y ca vez hubiera más reaciones alérxiques pensaría que me timaron.
Pero vamos, que nun tengo ni puta idea ¿O cuentes que soi un neo-espertu en vacunes, plazos, medicina xeneral y ocupación de ucis como tolos que tais tol día viendo la tele?
No me parece que sean casos similares.
P.D. Llevas un par de días riéndote de la gente porque "hace caso a las TV". ¿Tus conclusiones no vienen de ningún lado? Porque en este pots Lamentable nivel defiende lo mismo que tu, pero no tiene nada que ver cómo lo hace él a cómo lo haces tu. Él busca datos y estudios para informarse, aunque en mi opinión con un sesgo bastante considerable. Pero su manera de hacerlo me parece respetable, aunque para mi esté equivocado con sus conclusiones.
A ver, Jorge, por partes...
Lo primero yo nun dixe que fuesen casos asemeyaos (similares), a mi tampoco me lo paecen. Ye más, ya que lo comentas, son totalmente estremaos, ente otres coses la vacuna del covid ye un putu esperimentu compará cola d'inmunización de les abeyes que lleva munchos años furrulando. Y la xente que nos metemos esta vacuna (por desgracia pa munchos de vosotros podéis ver qué yo nun soi anti vacunes) nun ye namás pa que nun nos ingresen na UCI, ye pa trabayar coles abeyes como antes de que nos diera la alerxa. La inmensísima mayoría puen siguir faciéndolo, quitando un porcentaxe piquinu que nun respuende al tratamientu. Tampoco vamos negar los años d'estudiu que llevó llegar a esti puntu y los cinco años de tratamientu que normalmente lleva esta inmunización. Y antes de que los ultras se me tiren al pescuezu quiero que repasen el "ente otres coses" que punxe anantes.
Y sobre la posdata delles coses:
Ye mentira que llevo un par de díis riéndome de la xente porque fai casu a les TV, en realidá llevo riéndome venti años. Normalmente nun toi tol día cola matraca, pero cuando veo que misteriosamente me vienen casi toos diciendo lo mesmo, los mesmos díis y lliteralmente coles mesmes espresiones, comprenderás que ye difícil aguantase y tengo que facelo notar. Anyway, si te paezú mal pídote perdón, a ti respétote y nun quiero ofendete ni con razón ni ensin ella.
Sobre lo de d'ú saco les conclusiones dígote que d'un compendiu de lo que veo, lo que me dicen los que conozo ( y que amás me fíe, que nun son munchos) de lo que lleo a xente que sepa más que yo del tema, de la estrapolación que faigo de la naturaleza en si mesma y si m'apures del mio instintu.
Sobre lo que dices de Lamentable nivel, aende toi contigo del too. Esi home tien el cielu ganáu, tien la paciencia que yo nun tengo (polo menos pa estos asuntos). Lo que nun toi seguru ye que defenda lo mesmo que yo, pa entamar porque paro poco pero esti filu y nun toi en condiciones d'asegurar eso.
Y pa despachar, prestaríame saber a ciencia cierta si nun respetes les mios opiniones, anque fuese namás pa nun perder más tiempu en esplicate ná y pa nun dar la turra a los demás foreros. Tengo que reconocer que yes de los pocos foreros de los que aprendí munches coses al respecto d'esti asuntu del Covid y por eso namás ya me jodería dexar de debatir contigo
Saludos sinceros.